Страницы

вторник, 10 февраля 2015 г.

Модуль 4

 В 4-му модулі ми розглянули питання, як оцінити роботу учнів в проекті? За це я дякую тренерам та всім учасникам тренінгу, які висловлювались з приводу видів оцінювання, стратегій, методів та інструментів оцінювання. Сподобалась таблиця ЗХД. Її можна практикувати не тільки в проектній діяльності, а взагалі при вивченні будь-якої теми. А після рекордно швидкого створення презентації про основні ідеї проекту, настрій піднявся і з'явився "промінь сонця в лабіринті думок". Дякую!

2 комментария:

  1. Сподобалось про промінь сонця в лабіринті думок... Думаю, що для педагога кртично важливою є наявність цього самого "лабіринта думок" про те, чому навчати дітей і як це правильно робити...А своїи завданням бачу відкривати для вас побільше "променів сонця", які розтоплять "вічну мерзлоту" традиційно-репресивного підходу до процесу навчання дітей, розкриють їхні істинні освітні прагнення, допоможуть самовиразитись, бути успішними. У цьому сенс роботи педагога
    Вірю у Вас, удачі, успіхів!

    ОтветитьУдалить
  2. Сподобалось про промінь сонця в лабіринті думок... Думаю, що для педагога кртично важливою є наявність цього самого "лабіринта думок" про те, чому навчати дітей і як це правильно робити...А своїи завданням бачу відкривати для вас побільше "променів сонця", які розтоплять "вічну мерзлоту" традиційно-репресивного підходу до процесу навчання дітей, розкриють їхні істинні освітні прагнення, допоможуть самовиразитись, бути успішними. У цьому сенс роботи педагога
    Вірю у Вас, удачі, успіхів!

    ОтветитьУдалить